Κυριακή 16 Μαΐου 2010

kate bosworth- το ιδανικό μακιγιάζ για ξανθιές











































2 σχολιάκια:

tamara είπε...

στις ξανθες πιστευω οτι ταιριαζουν κ οι εντονες σκιες οπως το τιρκουαζ. και θελω πολυ να το τολμησω φετος. εχω παρει τις loreal to color appeal chrome το τιρκουαζ αλλα επειδη δεν εχω "χερι" για να βαφομαι βρηκα ενα πολυ καλο βιντεακι με εναν ειδικο που δινει συμβουλες για το πως να το κανεις σωστα! να'ναι καλα ο κυριος! http://bit.ly/colrap

ifigenia είπε...

tamara νομίζω οτι το ξανθό είναι απο μόνο του τόσο λαμπερό που είτε βάλεις έντονη σκιά είτε πιο γήινη,απαρατήρητη δεν περνάς!Μάλιστα νομίζω οτι οι άντρες ούτε που παρατηρούν αν φοράμε τιρκουάζ σκιά ή δαμασκηνί ή οτιδήποτε.Αυτό πιο πολύ το παρατηρούμε εμείς οι γυναίκες!Προσωπικά,επειδή είμαι κι εγώ ξανθιά,νομίζω οτι πρέπει να προσέχουμε λιγάκι παραπάνω ειδικά εμείς να μην βγεί το αποτέλεσμα υπερβολικό και αποκρουστικό.Εχω κάνει αφιέρωμα ειδικά γι'αυτό,με αφορμή την christina aguilera αν κοιτάξεις στα μακιγιάζ διασήμων!Αντίθετα το καστανο,επειδή είναι κάπως πιο ουδέτερο κάνει λιγότερξ αντίθεση με τις έντονες σκιές.Πάντως ελπίζω να το πετύχεις το τυρκουαζ μακιγιάζ! φιλιά!

Πνευματική ιδιοκτησία

Πνευματική ιδιοκτησία
Μην αντιγράφετε χωρίς link!

Template by:

Free Blog Templates